Microsoft

Uitbesteden beheer van mobiele abonnementen

Uitdaging

Goede mobiele communicatiefaciliteiten zijn essentieel voor de medewerkers van Microsoft. De interne support desk van Microsoft richt zich op kernactiviteiten en zocht ondersteuning bij het beheer van mobiele abonnementen.

Oplossing

Microsoft koos ervoor om het beheer van de mobiele abonnementen uit te besteden aan Cloud Seven. De specialisten van Cloud Seven ondersteunen bij het onboarden of offboarden van medewerkers, bijvoorbeeld het verzorgen van nummerbehoud (in- en uitporteren van mobiel nummers). Alle mutatie worden nauwkeurig geadministreerd zodat Microsoft voldoet aan AVG vereisten.

Cloud Seven helpt bij het oplossen van problemen met de mobiele provider en belast maandelijks de mobiele abonnement -en verbruikskosten door naar de organisatieonderdelen.

Customer stories

Neem contact met ons op

En wij helpen je graag verder

Boek je lunch afspraak

Geef hieronder je voorkeuren aan:
De lunchafspraak duurt circa 90 minuten.
We komen met de lunch naar je toe.

Geef aan hoeveel personen er mee lunchen en wat de wensen zijn:

icon
icon
icon

Boek je lunch afspraak

Geef hieronder je voorkeuren aan:

Welke dag schikt het beste?

Of bel met de ober om een afspraak te maken!

+31 6 53791221

Boek je lunch afspraak

Geef hieronder je voorkeuren aan:

Boek je lunch afspraak

Geef hieronder aan wat je prioriteiten zijn. Selecteer items door er op te klikken:

Boek je lunch afspraak

Geef hieronder je voorkeuren aan:
De lunchafspraak duurt circa 90 minuten.
We komen met de lunch naar je toe.

Geef aan hoeveel personen er mee lunchen en wat de wensen zijn:

icon
icon
icon

Boek je lunch afspraak

Geef hieronder je voorkeuren aan:

Welke dag schikt het beste?

Of bel met de ober om een afspraak te maken!

+31 6 53791221

Boek je lunch afspraak

Geef hieronder je voorkeuren aan:

Boek je lunch afspraak

Geef hieronder aan wat je prioriteiten zijn. Selecteer items door er op te klikken: