Vattenfall

Deel dit artikel
Hogere deur-tot-deur verkoopresultaten
Uitdaging

De verkopers van Vattenfall Sales Nederland verkopen energie abonnementen via deur tot deur verkoop. Zij beschikken over een iPad met een aantal ondersteunende apps. Het is zeer lastig om de iPads terug te halen uit het werkveld voor het updaten van apps. Ook moest er een oplossing komen om remote support te verlenen aan de verkoper, bijvoorbeeld: app doet het niet of de iPad wordt doorgegeven aan een nieuwe verkoper.

Oplossing

De iPads zijn uitgerust met SOTI MobiControl waarmee “over the air” updates van apps mogelijk is. Ook kan op afstand een iPad worden “geschoond” en opnieuw ingericht voor een andere verkoper wat een efficiëntere inzet van de iPads oplevert. Voor support kan op afstand worden meegekeken en problemen worden opgelost.

Customer stories

cookie

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij onze bezoekers ook beter kunnen leren kennen, zoals u ons beter leert kennen. Dit gebeurt volledig anoniem, wij vinden uw privacy en anonimiteit belangrijk. Zouden wij uw geanonimiseerde data middels cookies mogen verzamelen om te analyseren? Lees ons privacy-statement.