Workshops & Consultancy

EMM Improvement Workshops

Verlaag kosten en verbeter uw serviceverlenging met onze EMM Improvement Workshops. Ontdek waar u kunt verbeteren en realiseer de voordelen.

trainingen cloud seven

Start met verbeteren, doe de EMM Improvement scan

Wij vergelijken uw EMM op het gebied van gebruikerstevredenheid, kosten, business continuity en security met organisaties met vergelijkbare aantallen mobiele devices, abonnementen en apps. Ontdek waar u kunt verbeteren!

Workshop op maat, focus op aspecten die voor u belangrijk zijn

Cloud Seven heeft 26 jaar ervaring met het beheren van mobiele devices, mobiele abonnementen en apps. Wij doen dit voor grote, middelgrote en kleinere organisaties. Deze ervaring hebben vertaalt naar geobjectiveerde kenmerken en kentallen op basis waarvan u zich kunt vergelijken met organisaties met vergelijkbare aantallen mobiele devices, abonnementen en apps. Wij vergelijken uw organisatie op het gebied van gebruikerstevredenheid, kosten, business continuity en security.

802C517D-0EE1-4BD7-8612-AD01FAD2B9BDCreated with sketchtool.

Tevredenheid van gebruikers

Op het gebied gebruikerstevredenheid kijken we naar zaken als: oplostijd van een call, contact mogelijkheden om een call in te dienen, service levels, het bieden van voortgangs-informatie en gemeten gebruikerstevredenheid.
FD81871E-2662-468D-B908-146B2E3ED599Created with sketchtool.

Mobile security

Voor het security vergelijk zijn de beleidsuitgangspunten van uw organisatie een belangrijk aanknopingspunt, alsmede processen als app vetting en decommisioning. Tevens kijken wij naar het gebruik van anti-virus/malware software.
A849DE0D-B19B-425F-8264-722C76C4D1EFCreated with sketchtool.

Business continuity

Bij business continuity wordt gekeken naar het kennisniveau en het aantal mobility specialisten, de maatregelen om mobiele diensten en de support operationeel te houden als resources wegvallen en een vervangservice voor uw gebruikers.
FAD2EA37-8C0C-41CC-A8AE-BB5DBFEFF0B9Created with sketchtool.

Kostensoorten

De kostensoorten die worden vergeleken zijn: personeelskosten, EMM licentiekosten, IT investeringen & afschrijving, werving & selectie en trainingskosten en externe advieskosten.

U kunt zelf kiezen welke zaken het meest urgent zijn voor uw organisatie en op welk aspect of aspecten u dieper in wilt gaan tijdens de workshop(s)

mogelijkheden om uw EMM te verbeteren

8FE94311-04D0-4009-85B9-7DA302C16301Created with sketchtool.

Het verbeteren van de gebruikerstevredenheid in combinatie met het verlagen van de kosten door het service aanvraagproces te digitaliseren en meer en betere self service aspecten hieraan toe te voegen.

10156A03-ED0C-42FC-BEAB-409E718EB40ECreated with sketchtool.

Onderzoeken welke kostenbesparingen er mogelijk zijn, bijvoorbeeld met een scherper inkoopproces of een ander organisatievorm van het mobiel beheer (minder zelf doen en meer uitbesteden)

EB65130B-5467-49AA-B6EA-7652A0CA7A96Created with sketchtool.

De business continuity en de security verbeteren door “single points of failure” weg te halen in combinatie met het inrichten van ontbrekende service processen.

Herkent u dit? Doe dan een EMM Improvement Workshop

  • Mijn gebruikers klagen over trage en slechte service, hoe kan het sneller en beter?
  • Problemen die gebruikers ervaren zijn vaak een goed aanknopingspunt voor een (digitale) vernieuwing of het oplossen van een probleem. Hoe organiseer ik dit?
  • De organisatie heeft een verkeerde verwachting van het serviceniveau dat wordt geleverd en ik wordt hiervoor bekritiseerd. Hoe sluit ik dit kort?​​
  • Ik heb verschillende versies van Android in omloop waardoor het beheer hiervan veel tijd vraagt. Hoe kan dit worden verbeterd?​
  • Mijn gebruikers accepteren de MDM beheersoftware niet omdat hun privacy in gevaar komt. Hoe pak ik dit aan?​​
  • Ik heb moeite met het vinden van de juiste (support) specialisten. Dit kost veel geld en tijd, is er een alternatief?
  • De (support)kennis is verspreid over meerdere “loketten” en specialisten waardoor het lang duurt voordat een supportticket wordt opgelost. Kan dit anders?
  • Ik wil verder besparen op kosten en zoek naar ideeën hoe dit zou kunnen binnen de bestaande mobiele vloot.

Wellicht verkeert u in de positie dat alles rondom EMM goed verloopt en stabiel is. Dan toch is het nuttig om te kijken naar de verbetermogelijkheden op basis van de meest actuele inzichten en wat is beter dan te leren van andere organisatie die dat al hebben gerealiseerd?

Ervaart u wel problemen op één van de behandelde domeinen dan is de gratis EMM Improvement scan een perfecte start voor uw verdere verkenningen.

Waarom is Cloud Seven de juiste partij om u te helpen met het verbeteren van uw Enterprise Mobility Management?

Cloud Seven is gespecialiseerd in EMM en sinds 1995 actief in de markt. Het beheer van mobiele devices, apps en mobiele abonnementen doen wij al 26 jaar waarbij wij ons diepgaand hebben gespecialiseerd in Enterprise Mobility Management en Unified End Point Management. Wij leveren diensten aan middelgrote en grote organisaties in alle branches. Wij hebben veel ervaring met de gangbare EMM-tools en veel inzicht en ervaring in het organiseren en leveren van Enterprise Mobility Management diensten.

Deze kennis maken wij nu toegankelijk voor u middels de gratis en anoniem in te vullen EMM Improvement scan, later eventueel opgevolgd met een verdiepende EMM improvement workshop(s).

Wilt u uw EMM verbeteren?

cookie

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij onze bezoekers ook beter kunnen leren kennen, zoals u ons beter leert kennen. Dit gebeurt volledig anoniem, wij vinden uw privacy en anonimiteit belangrijk. Zouden wij uw geanonimiseerde data middels cookies mogen verzamelen om te analyseren? Lees ons privacy-statement.