Werknemer, Manager, Coördinator en Regiefunctie
Geen papieren formulieren, geen mailtjes over en weer. Wel makkelijk en snel problemen met uw mobiele device doorgeven en laten oplossen!
Alle relevante informatie bij de hand om snel een complete aanvraag te kunnen doen. Snelle levering gegarandeerd van een correct ingericht nieuw mobiel device. Blijf on-the-move en bereikbaar!
Niet meer nabellen, niet meer wachten op mailtjes, gewoon online kijken en weten wanneer je wat kan verwachten.
Workflow management voor het snel afhandelen van aanvragen van uw medewerkers, bijvoorbeeld voor een nieuw mobiel device. CloudControls presenteert de aanvragen overzichtelijk en biedt de mogelijkheid om direct aanvragen goed- of af te keuren en te voorzien van een motivatie.
Online een actueel overzicht van de status van openstaande aanvragen, inzicht in reeds afgesloten aanvragen en een compleet overzicht van alle devices en medewerkers onder uw beheer.
Medewerkers in en uit dienst melden zonder belangrijke informatie over het hoofd te zien met betrekking tot devices, abonnementen, organisatie onderdeel, etc. CloudControls zorgt voor een complete melding met minimale inspanning.
De Coördinator is verantwoordelijk voor het afroepen en monitoren van aanvragen voor EMM services namens medewerkers. Bijvoorbeeld voor een specifieke divisie- of organisatie onderdeel.
Online en actueel inzicht in de voortgang van de openstaande service tickets.
Overzicht van alle devices, abonnementen, gebruikers en dergelijken, onder beheer van de Coördinator.
Online en in real-time de kwaliteit van de geleverde EMM services volgen en de realisatie van de service levels (SLA) monitoren.
Altijd inzicht in het aantal en type devices, apps, abonnementen, gebruikers, open en gesloten service tickets en type geleverde services (in- uit dienst, nieuwe aanvragen, etc.).
Rapportages voor onder andere doorbelasting van kosten en mutaties voor mobiele operators. Management informatie met betrekking tot onder andere ouderdom van devices, compliancy van devices en vermiste devices.
Een moderne en eigenstijdse servicebeleving, de hedendaagse “digitale consument” is onderhand gewend om zijn/haar zaken zelf online te regelen
Betere stuurinformatie ten behoeve van procesoptimalisatie en geautomatiseerde SLA bewaking
Verlagen van beheerkosten door het automatiseren van de afhandeling van service aanvragen
Verlagen van beheerkosten door te werken met correcte en up-to-date gegevens waardoor validatie van de gegevens in het service ticket niet meer nodig is
Smartphone, tablet of app aanvragen
Cloud Seven
Bleiswijkseweg 37 F
2712 BP Zoetermeer
Nederland
Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij onze bezoekers ook beter kunnen leren kennen, zoals u ons beter leert kennen. Dit gebeurt volledig anoniem, wij vinden uw privacy en anonimiteit belangrijk. Zouden wij uw geanonimiseerde data middels cookies mogen verzamelen om te analyseren? Lees ons privacy-statement.